reklama

Klient kontra bank

Mazowsze, gmina Siedlce

Justyna Janusz 2017-04-21 10:30:49

Na stronie banku jest wiele ostrzeżeń, ale najwyraźniej nie chronią one klientów przed utratą pieniędzy.

Z konta pana Krzysztofa zniknęło 10 tysięcy złotych. Bank twierdzi, że to nie jego wina.

reklama

To zdumiewające, jak bank potraktował mieszkańca podsiedleckiej miejscowości. Czy klient utracił pieniądze bezpowrotnie? Na oszustwie, którego ofiarą padł pan Krzysztof, bank jeszcze zarobił. Pobrał sobie opłatę za wszczęcie procedury wyja- śniającej. Biznes to biznes.  

– Klientem banku BZWBK byłem od około 20 lat, jeszcze gdy miał on inną nazwę – mówi pan Krzysztof. – W połowie lutego dostałem esemesem informację, że moje konto zostało zablokowane z powodu podejrzanych działań. Byłem akurat poza domem i nie mogłem sprawdzić, co się dzieje, bo mam stary telefon bez dostępu do internetu. Następnego dnia próbowałem w domu zalogować się na swoje konto. Nie udało się.

Gdy poszedł do siedleckiej placówki banku, usłyszał, że tak się czasem zdarza i że trzeba konto odblokować.

– Zrobiłem to na miejscu, śpieszyłem się i nie sprawdziłem stanu konta.

WSZCZYNAMY PROCEDURĘ

Dopiero logując się z domu pan Krzysztof odkrył, że w dniu, kiedy bank zablokował mu konto, ktoś zrobił dwa przelewy. Każdy po 5 tysięcy złotych. Odbiorcą było Allegro.

 

Zostało Ci do przeczytania 80% artykułu

Aby przeczytać całość wyślij SMS-a na nr 70906 o treści "tekst". (Koszt sms-a 61gr z VAT)

Otrzymany kod zwrotny wpisz w polu poniżej (do wykorzystania trzy razy).

Usługa nie działa w sieci T-Mobile

Tweetnij

drukuj
Komentarze (6)

Komentarz został dodany

Twój komentarz będzie widoczny dopiero po zatwierdzeniu przez administratora

Dodanie komentarza wiąże się z akceptacją regulaminu

  • najstarsze

  • najnowsze

  • popularne

reklama
reklama
Kup e-wydanie

Najnowszy numer 21/2017 w sprzedaży od 2017-05-24.

reklama