Burmistrz Łukowa Piotr Płudowski zadecydował o całkowitym zawieszeniu obsługi interesantów w Urzędzie Miasta. Wszystkie sprawy należy załatwiać przez internet bądź listownie. Decyzja wchodzi w życie od jutra.
Środa, 25 marca jest ostatnim dniem, w którym można jeszcze jakąś sprawę zgłosić w Urzędzie Miasta osobiście. Od 26 marca, w związku z podwyższonym stanem zagrożenia epidemiologicznego zostanie zawieszona aż do odwołania bezpośrednia obsługa interesantów.
– Wnioski i podania można składać elektronicznie, m.in. za pośrednictwem internetowej platformy ePUAP, bądź listownie na tradycyjny adres urzędu – informuje w imieniu burmistrza Tomasz Goławski z Urzędu Miasta. – Rozwiązaniem alternatywnym do wspomnianych możliwości będzie też opcja wrzucenia pisma do specjalnej urny, która każdego dnia w godz. 7.30-15.30 będzie ustawiana przez budynkiem urzędu.
Tomasz Goławski przypomina, że na wnioskach składanych takimi drogami nadawcy muszą podać dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej, ewentualnie adres tradycyjny. Jeśli procedura będzie tego wymagała, to do wniosku należy dołączyć odpowiednie załączniki oraz potwierdzenie wniesienia opłat. Ze szczegółowym opisem postępowania w poszczególnych sprawach, jakie mają do załatwienia w urzędzie petenci, można zapoznać się w poradniku interesanta na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Ponadto na stronie internetowej magistratu zamieszczony został też wykaz numerów telefonów do pracowników Urzędu, którzy w razie jakichkolwiek kłopotów służą pomocą. Niestety tylko zdalnie.
Czy jeszcze używa się słowa petent?
j.w. lepiej interesant.
interesant czy petent
redaktor Piotr używa przestarzałej formy petent – nie ładnie