REKLAMA
1.8 C
Siedlce
Reklama

Za nami debata kandydatów na prezydenta Siedlec! Kto wypadł najlepiej? Obejrzyjcie nagranie!

20 marca w Sali Białej MOK w Siedlcach odbyła się debata kandydatów na prezydenta Siedlec, organizowana przez Tygodnik Siedlecki w ramach programu Audytor Wyborczy.

W debacie wzięli udział wszyscy kandydaci ubiegający się o fotel prezydenta Siedlec: Tomasz Hapunowicz, Krzysztof Mulawa, Grzegorz Orzełowski, Wojciech Radzikowski oraz Andrzej Sitnik.

Debata obejmowała trzy bloki. W pierwszym każdy z kandydatów odpowiadał na dwa pytania ogólne, w drugim kandydaci mieli szansę zadać pytanie każdemu ze swoich konkurentów, a w trzecim był czas na dwuminutową autoprezentację.

Który z kandydatów wypadł najlepiej? Obejrzyjcie relację video i oceńcie sami.

Debata wyborcza kandydatów na prezydenta Siedlec.

208 KOMENTARZE
  1. Dziś znowu pięknie obiecują a całkiem niedawno:

    miało być 3 mln mieszkań, były wille+ dla kolesi,
    miało być megalotnisko, po 8 latach nadal jest pastwisko,
    miał być przekop dla statków za miliard, jest dla kajaków za trzy razy tyle,
    przy okazji mieli wykopać 7 ton bursztynu, wykopali 17 kilo,
    miało być milion samochodów elektryków, jest jedna atrapa z dykty,
    miała być elektrownia w Ostrołęce, wyburzali to co budowali długie miesiące,
    miały być super promy, stępkę ktoś wywiózł na złom i inwestycja poszła na dno,
    pięćset+ miało dać wzrost dzietności, była najniższa od czasów wojny,
    węgla miało być na 200 lat, na zimę sciągali z Kolumbii jakiś chłam,
    miała być CZYSTA POLSKA, było rekordowe w UE zatrucie powietrza i śnięte ryby w rzekach,
    miał być POLSKI ŁAD, takiego bajzlu nie było od lat,
    miała być DOBRA ZMIANA, było grabienie Polski dzień w dzień od samego rana,
    w jednym DALI RADE, w korupcji politycznej 1000% normy wykonali!

    Odpowiedz moderated
    • Świetny ruch pisowskiego sztabu wyborczego. Bić w Sitnika bo jak on nie wygra to wygra któryś z naszych, jeden obecny drugi niby były działacz partyjny.
      To tak pod rozwagę czytających wszystkie poniższe komentarze.

      Odpowiedz moderated
    • DALI RADĘ
      też w innych przekrętach.

      Na ten przykład Orlen zasponsorował promocje filmu “Zenek” kwota prawie pół miliona zł na żądanie Jacka Kurskiego!!! Chyba nikt nie ma wątpliwości, że tę promocję zafundowaliśmy Zenkowi płacą solidne ceny za paliwo.

      Pisuary już nigdy nie powinni dojść do władzy. Ani ich pociotki i fanatycy. Nigdzie – nawet w miejskim szalecie.

      Odpowiedz moderated
      • Odpowiedź Użytkownikowi WWL 2024-03-21 W 16:00
        O co ci chodzi? Film źle się sprzedał czy dobrze? Gdzie tu afera?
        Info z Wikipedii
        “Film trafił do kin 14 lutego 2020. Pierwszy wyprodukowany film pełnometrażowy, za którego dystrybucję kinową w całości odpowiadała Telewizja Polska. W premierowy weekend film obejrzało go 241 tys. widzów. Do 12 marca 2020, kiedy to w Polsce do odwołania zamknięto kina z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa, Zenka zobaczyło w kinach ponad 504 tys. osób”
        PS
        O filmie Zielona Granica (info z Wikipedii)
        W pierwszy weekend po premierze (22–24 września) film obejrzało 137 435 widzów, co stanowiło najlepsze otwarcie polskiego filmu w 2023. 🙂

        Odpowiedz moderated
        • No skoro to taka świetna produkcja to po co miliony na jej promocję?

          Tu nie chodzi o sam film – zresztą tragicznie żałosny – ale o ten sponsoring na życzenie Kurskiego. Obajtek swoich pieniędzy przecież nie dawał, tylko firmowe.
          Tak samo jak “podarunki dla papieża”.
          Prawda jest taka, że wszystko co stworzy PiS, służy jednemu – interesowi partyjnemu i nie ma nic wspólnego z dobrem kraju,
          Ta antyPolska banda przez osiem lat kradła, kłamała i działała przeciw narodowi Polskiemu.
          Jedyne miejsce, gdzie PiS się nadaje, to więzienie o zaostrzonym rygorze.

          Odpowiedz moderated
        • Do użytkownika Odpowiedź Użytkownikowi Sum
          1. Kolega chyba nie żyje na tym świecie. Więc odrobinę postaram się wyjaśnić. Włącz sobie np telewizję. Tam można zobaczyć takie dziwne nagrane scenki, gdzie radość jakże radosnych ludzi wzbudza zjedzenie lub wypicie czegoś tam, gdzie nadmierne emocje wzbudza pójście do sklepu meblowego lub zakup telefonu. Czy wiesz po co wydaje się miliony na te filmiki? Po to aby coś lepiej sprzedać. To drogi kolego (lub koleżanko) jest reklama. 🙂
          2. Reklamuje się nie tylko marne produkty ale i niezłe. Dodam więcej trudno coś znakomitego sprzedać w setkach tysięcy bez reklamy.
          3. Film nie jest tragiczny. To tylko twoja i wydaje mi się jak by tu napisać grzecznie; lekko polityczna, emocjonalne ocena, Obejrzało go w kinie ok. 500 tys. ludzi (mimo pandemii) a w ogóle kilka milionów.
          4. Wygląda na to, że Orlen dobrze zainwestował pieniądze. Brawa dla prezesa Obajtka. 🙂
          Dalsze komentarze po pierwsze odbiegają od tematu dyskusji (nie o tym piszę), po drugie – jak by tu napisać grzecznie – są nadto rozdygotane emocjonalnie a przez to słabo udokumentowane i uzasadnione. 🙂
          Przytoczę ci twoje własne słowa “miejsce, gdzie PiS się nadaje, to więzienie o zaostrzonym rygorze”.
          PS
          Bereza Kartuska leży poza obecnymi granicami Polski, więc będzie trudno. Tym bardziej, że nawet w Berezie siedzieli ludzie a nie partie. 🙂

          Odpowiedz moderated
    • Dobrze Cię w Lublinie na kursach do uczyli, ale Twój koń, nigdy nie będzie wyścigów em tylko “chabeta” potrzebująca momocy weterynarza. Przestań mu słodzić, daj odpocząć

      Odpowiedz moderated
    • Dlatego trzeba dać szansę niezrzeszonym i bez poparcia partyjnego szczególnie w kwestii kandydatów do rady miasta

      Odpowiedz moderated
  2. Wtym roku wybór ciężki. Albo powrót “prezesów” z PiS do Siedlec albo szansa na ewentualne dodatkowe środki tylko gospodarz taki o…

    Odpowiedz moderated
  3. Tak chwalono Pana Hapunowicza, że taki wygadany, konkretny. No niestety teraz widać jak bardzo mijały się z prawdą. Podczas debaty na żywo skulony, nie mający niczego konkretnego do powiedzenia, zagubiony.. Najlepsze było na końcu kiedy to sam powiedział, żeby głosować na pozostałych kandydatów jeśli nie chcemy głosować na PiS. Dobre to było. Został po prostu zaorany przez pozostałych kandydatów, aż żal było patrzeć
    No takiego prezydenta to chyba Siedlcom nie potrzeba.. Sam przyznał że dla Siedlec w obecnej sytuacji politycznej nic nie załatwi i zapytał Sitnika czy jakby co pomoże. Żenada .

    Odpowiedz moderated
    • Szkoda gadać skoro nie zrozumiałeś…
      🤣🤣🤣🤣 Hapunowicz pokazał klasę i pozamiatał ich.

      Odpowiedz moderated
      • Nie dla wójtów. Już jeden z Pcima rządził ,jak rządził, wystarczy poczytać podsłuchy. Tam jest dopiero przegląd poczynań zrzutu z Pcima. Dlatego żadnego wójta w Siedlcach. Niech wraca do Zbuczyna..

        Odpowiedz moderated
    • Słuchanie że zrozumieniem się kłania. Zapraszam wszystkich czytelników do wysłuchania całej debaty i do własnych wniosków.
      Też byłem zawieszono na początku wzzscyyuniksli zadawania pytań Hapunowiczowi, a jak już padały to w starym stylu Sitnika. Już raz Andrzejowi udało się zwieść mieszkańców na manowce. Hasłami “Tchórzewski synek tatusia”, pamiętacie? Czy już głowa nie ta. Siedlce obudźcie się. Bo nie stać nas na kolejne zmarnowane lata. Nie dajcie się manipulować. W prasie co chwila nowe artykuły sponsorowane pod tytułem jak świetnie prosperują spółki miejskie.

      Mam nadzieję że następca Sitnika i to niezależnie czy będzie to Orzełowski czy Hapunowicz, zrobi z prezesami spółek porządek i zabezpieczy miasto na przyszłość aby tacy ludzie byli wykluczeni z gier politycznych w przyszłych wyborach.

      Przepraszam pana Mulawe i Radzikowskiego że nie biorę ich pod uwagę do możliwego zwycięstwa. Ambicje i dobre chęci tutaj nie wystarczą.

      Odpowiedz moderated
      • Partia matka Pana Hapunowicza i Orzyłowskiego już robiła w Siedlcach porządek. Pamiętamy jak mieszkańcy bali się przechodzić obok urzędu miasta, jakby nie było siedziby władz, żeby im tynk na głowę nie spadł, jak się przewracaliśmy na wertepach w parku i na placu Sikorskiego, jak goszczono posła Tchórzewskiego, który będąc kilkadziesiąt już chyba lat u władzy dla Siedlec nie załatwił nic. Teraz będzie szansa coś uzyskać ale nie z pisowskim działaczem u steru. Obecny rząd nie będzie chciał z nim nawet rozmawiać

        Odpowiedz moderated
        • Obecny neo rząd to zgraja nierobów, więc za bardzo nie ma co liczyć. Niewiele zroblili do tej pory i nie wiadomo jak długo się Tusk utrzyma wraz z przystawkami

          Odpowiedz moderated
          • Jacy by nie byli to nie zmienisz faktu, że przez najbliższe lata to ten rząd będzie decydował które miasta wspierać inie sądzę żeby prezydent z PiS coś otrzymał,

        • Jak ktoś nie ma bladego pojęcia o samorządzie i projektach to i władza mu nie pomoże.
          Hapunowicz czy z tym czy z innym rządem jest takim samym człowiekiem i projekty wielomilionowe sam pisał….

          Odpowiedz moderated
      • PAN chyba nie po tej ziemi chodzi HAPUNOWICZ TO TYLKO STATYSTA W REKU PATRI PIS .kolesiostwo i układy to dopiero moga sie zaczac trzeba dac SITNIKOWI SZANSE bo i tak mu sie medal nalezy za to co zrobił dla miasta nie majac poparcia od rzadu i szkodnikow z rady

        Odpowiedz moderated
    • Zapewne o to chodziło panu posłowi Mulawie, że (jeśli nie chce się być statystą jak tych pozostałych blisko 400) pracując RZECZYWIŚCIE to ciągle
      jest ogromna odpowiedzialność,
      potężna ilość dokumentów do przeczytania,
      wielka harówka naprzeciw bmw dużych znanych partii nic nie wnoszących poza podpisem na liście obecności do wypłaty…

      Bo dostać “ściągę” z Nowogrodzkiej (ew. pseudokonkurencja kaczystów) i głosować bezrefleksyjnie to nie jest praca.

      Odpowiedz moderated
  4. Gość się omal nie popłakał, że jak społeczeństwo nie zagłosuje na Niego to…………

    Odpowiedz moderated
      • Trochę jednak mimo przeciwnej wszystkiemu radzie miasta, zrobił. W przeciwieństwie do 3 kadencji poprzedników. Nie wstyd teraz pospacerować po centrum miasta

        Odpowiedz moderated
        • Oj wstyd !!!!!! Tak brudne Siedlce nigdy nie były.Ale jeżeli “sprząta” hm….Agencja Rozwoju Miasta ( a wiemy o co tu chodzi) to nic dziwnego że takie brudy dookoła! DOŚĆ TEGO, CZAS NA ZMIANĘ PREZYDENTA!

          Odpowiedz moderated
  5. Jakiego widzę prezydenta . … Hapunowicz opanowany, konkretny.
    Najgorzej Sitnik człowiek ,którego strachem w oczach jest Hapunowicz.

    Odpowiedz moderated
    • To raczej Hapunowicz wyglądał na przestraszonego. Reszta odważna, pewna siebie. Pytania powaliły go na łopatki do tego stopnia, że na koniec zachęcał nie do głosowania na siebie ale na pozostałych kandydatów. Pogubiony partyjny działacz pisowski bez szans uzyskania czegokolwiek dla naszego miasta

      Odpowiedz moderated
  6. Siedlce potrzebują menadżera, który zna się na finansach, który ma doświadczenie.
    Bajkopisarz Orzelowski wychodzeniem ze sceny pokazał brak profesjonalizmu muszę czymś błysnąć tak się nie robi bo to nieprofesjonalne.
    Mulawa krzykacz, Pan Raxzikowski jakoś nie w tym miejscu powinien być bo słodzi już Sitnikowi.
    Co do poziomu pytań i odpowiedzi to uważam ,że Pan Tomasz Hapunowicz jest jedynym , który zasługuje na mój głos.

    Odpowiedz moderated
    • Żeby być sprawiedliwym to Sitnika potrafi bronić swoich argumentów, zna się na socjotechnikach. W końcu miał biuro które zajmowało się sondażami, a nie jest tajemnicą że trzeba odpowiednio formułować pytania czy odpowiedzi aby osiągnąć świetnie rezultaty. Hapunowiczowi poszło ok, ale chyba nie miał okazji się wykazać. Liczyłem na coś więcej. Poprostu kontrkandydaci go unikali. Orzełowskiemu też dobrze poszło. Przygotował się lepiej niż w poprzednim spotkaniu w RDC.
      Niestety kandydaci skupili się na potyczce o to kto z jakiej partii pochodzi i co robili ostatnio dla miasta. Jeżeli tak to oceniać to wygrał prezydent bo był przy sterach.

      Odpowiedz moderated
      • Widać było, że unikali Hapunowicza , wiadomo dlaczego.
        Każdy wie,że Hapunowicz odpowiada tak,że im w pięty idzie,ale z kulturą czego u Orzelowskiego i Sitnika zabrakło w dniu wczorajszym.
        Panowie daleko w tyle prezydent powinien mieć klasę i umieć się zachować.
        P.S Orzelowski nie zna zasad etyki politycznej.
        Na debacie nie wyłazi się do ludzi. To na marginesie

        Odpowiedz moderated
        • To raczej Hapunowicz wyglądał na przestraszonego. Reszta odważna, pewna siebie. Pytania powaliły go na łopatki do tego stopnia, że na koniec zachęcał nie do głosowania na siebie ale na pozostałych kandydatów. Pogubiony partyjny działacz pisowski bez szans uzyskania czegokolwiek dla naszego miasta

          Odpowiedz moderated
        • Mylisz się, każdy kandydat dostał tyle samo pytań i miał tyle samo czasu na prezentację. Pan Hapunowicz został zaorany nawet przez najmniej doświadczonego kandydata. To Hapunowicz zapytał Sitnik czy mu pomoże bo sam nic od rządu nie dostanie.

          Odpowiedz moderated
          • Mądremu tłumaczyć nie trzeba. Jak tak to zrozumiałaś to trzeba się douczyć…

        • no własnie trzeba mies klase a nie mieki kregosłup i przyjmowac stanowiska tam gdzie partia go posle trzeba miec klase i odmowic powiedziec ze nie mam pojecia czym sie społka zajmuje ze bede tylko statysta a tej klasy panu HAPUNOWICZOWI ZABRAKŁO I BRAKUJE dalej chce byc statysta w reku partii wiedzac ze dla miasta kasy nie bedzie bo PIS ALE TRZEBA POUPYCHAC STOŁKI KOLESIAMI . Tak ze nie wiem o jakiej pan klasie pisze

          Odpowiedz moderated
    • DOROTKA A CO HAPUN CI OBIECAŁ ? BO TYLKO TYLE MOZE ZROBIC JAK KAZDY PISIOR ZE TAK KADZISZ ?

      Odpowiedz moderated
  7. Panie Sitnik cieszę się ,że dowiedzieliśmy się ile szans zmarnowałeś ile wniosków nie złożyłeś….
    Bełkot jak zwykle biedny nieszczęśliwy nic mu nie dali…Bo sam nie prosił.Zacietrzewienie dalej widać w. Człowieku po poziomie pytań widać brak klasy .. Hapunowicz podziwiam i słuszność widzę w nim jedyny człowiek z odpowiednim przygotowaniem.

    Odpowiedz moderated
  8. Miły ten Orzelowski, ale przykro mi mam pojęcie o samorządzie i niestety ten Pan może i o kulturze na scenie nawet wiersze cytować ale nie do rządów.
    Mój głos Hapunowicz ma.

    Odpowiedz moderated
  9. Oszukałem Pan Panie Sitnik wielu ludzi, Bezpartyjny 🤣🤣🤣🤣bezpartyjny Partyjny.
    Trzeba mieć Honor.
    Hapunowicz i Orzelowski przynajmniej z twarzą wychodzą.
    Nieładnie się zachował Pan Sitnik.
    A 40 %ludzi co popierali PIS to co będa napiętnowani przez Pana????
    Pewnie tak skoro tak Pan mówi…

    Odpowiedz moderated
    • Są napiętnowani, ale bez znaczenia czy ktoś jest PiSior czy PeOwiec. Ten typ tak ma. Zagłosowałbym na Mulawe ale jest sam i nic nie zdziała. Najważniejsze by podziękować Sitnikowi. Orzełowski lub Hapunowicz na tak.

      Ciekaw jestem kogo polecił by Mulawa, gdy do drugiej tury dojdą Sitnika oraz jeden z wyżej wymienionych

      Odpowiedz moderated
  10. Nie chcemy dłużej tego prezydenta, nie chcemy niech nie wmawia ludziom ,że taki dobry był że człowiek dialogu.
    Przed kampania nieudolnie udaje miłego i dobrego.
    Nie zna się co on zrobił z Siedlec wstyd wstyd i wstyd

    Odpowiedz moderated
    • JAKI WSTYD ZA CO PANI TAM WSTYD ? WSTYD TO BY BYŁ JAK HAPUNOWICZ BY WYGRAŁ WYBORY ALE MIASTO SIE WYPOWIEDZIŁO ZERO PIS I MIEJMY NADZIEJE ZE TAK BEDZIE I TYM RAZEM NAJDROZSZA KAMPANIA NAJWIECEJ BANERÓW W MIESCIE NAJWIECEJ GODZIN WYKUPIONYCH W TELEWJZJI I NA FEJSIE NAJWIECEJ REKLAM TYLE KASY PODATNIKOW UTOPIONYCH W BŁOTO .. TO PYCHA Z DROGI SPYCHA .. NIE WYOBRAZAM SOBIE ZEBY CZŁOWIEK STATYSTA MOGŁ ZOSTAC PREZYDENTEM

      Odpowiedz moderated
  11. Debatę wygrał Mulawa i Hapunowicz.
    Debatę przegrał Sitnik.
    Orzelowski jak zwykle obiecuje wszystko dla wszystkich.Tylko ten jego komitet …nie będę się wypowiadał ponieważ Słabizna

    Odpowiedz moderated
    • Moim zdaniem zdecydowanie Sitnik, mimo ataków 4 na 1 poradził sobie znakomicie, duża różnica na plus w porównaniu do poprzedniej kampanii.
      Najgorzej działacz Hapunowicz niestety.

      Odpowiedz moderated
    • Debatę wygrał Pan Sitnik to top klas wobec innych kandydatów w każdym calu.

      Odpowiedz moderated
  12. Proszę mi powiedzieć komu powierzyć miasto????
    Panu Orzelowskiemu co już mnie mdli do tego co mówi… Owszem w teatrze może grać ale nie na urzędzie.
    Sitnikowi co to by świadczyło 5 lat strzał w drugie kolano.
    Pan Mulawa nie ma szans razem z Radziejowskim przykro mi trzeba trochę więcej mieć doświadczenia powagi rozwagi i znać się na samorządzie.
    Hapunowicz jest osobą która może się podjąć tego zadania bo się NA TYM ZNA.
    WIEC ZAGLOSUJMY MADRZE NA TYCH KTORZY SIĘ ZNAJA.

    Odpowiedz moderated
      • Grzegorz Orzełowski był przez chyba 5 lat naczelnikiem biura prezydenta. To rodowity siedlczanin, a zarazem patriota. Był dyrektorem CKiS. Mam kumpli, którzy pracują w Mostostalu, oni różnie wypowiadają się o prezesie. Mówią, że bardzo mało zarabiają, a ciężko pracują.

        Odpowiedz moderated
        • G.O. nie był dyrektorem CKiS, tylko zastępcą i pełniącym obowiązki gdy chorował ś.p. Meżerycki. I raczej nikt tam nie tęskni za tamtymi czasami. Znów Siedlce będą tylko tańcem stały…

          Odpowiedz moderated
          • Zgadzam się może i ma lekką mowę ale co z tego nie zna się wiadomo że na prezydenta musi być Człowie który zna się na samorządzie i biznesie inaczej będzie to samo….

          • Teraz widać jak Orzelowski nie ma kręgosłupa moralnego.
            Szanowni Państwo tyle lat czerpał z PiSu siedział w partii .
            Nie ma honoru to skoczek jak on wstydu nie ma Ci co to pamiętają to powinni przemówić .
            Zaskakuje że partia się zmieniła niech nie będzie śmieszny….wszystko zrobi teraz .
            Nie ważne ważne jest to ludziom kit wciska

          • Pełniący obowiązki dyrektora, to kto? nie dyrektor czy dyrektor. Chyba na czas do następnego konkursu dyrektor. Te Rodzina Na Swoim. musisz się douczyć logiki.

        • Kim był🤣🤣🤣🤣🤣nie wprowadzaj w błąd.
          Hapunowicz wyprowadził Mostostal na prostą to miejsce zatrudnia 2000 siedlczan jakie masz pojęcie….

          Odpowiedz moderated
          • Oj gdyby nie ten płot z Białorusią, no to nie wiem. Ale królu skąd wiesz, że nie ma takich pracowników, którzy maja do niego żal. Jak wyprowadził Mostostal na prostą, to niech dalej tak ciągnie.

          • SZKODA ZE PRACOWNICY MOSTOSTALU BOJA SIE WYPOWIADAC bo juz nie jeden stracił prace jak zle sie wypowiedzał ze nie za ta partia jest

        • Też to słyszałem. Kolega kolegi to potwierdził. Mówił też że jak chcieli się zwolnić żeby znaleźć lepiej płatną pracę to wtedy brygadzista łapie takiego jednego za nogi i zakuwa w kajdany. Dopiero jak przysięgnie że będzie pracował za najniższą krajową to pozwala na 5 minut przerwy na tydzień pracy. A jak jest zimno to dają tam ciepłe kluski z parnika. Bo wszystko idzie na utrzymanie prezesa. A prezes to robi co chce, bo tam niema ani związków zawodowych ani rady nadzorczej, kontrolnej. Tam tak strasznie że nawet urzędnicy boją się cokolwiek skontrolować. Tak więc to wszystko musi być prawda. Bo tak słyszałem.

          Odpowiedz moderated
          • Te Kolega Kolegi Co To Wszystko Widział – u Ciebie wszyscy w domu. Ileż ta wypocina ma jadu.
            PS. W każdej plotce jest część prawdy. Stawiaj na swoich rodaków. Pas.

      • Jak mu Hapunowicz zagra tak Orzelowski będzie tańczył….
        Pewnie,że Hapunowicz jedyny rozsądny i ma łeb na karku.
        Taką prawda. I nic nie da Sitnikowi bo ten już dawno ludzie wiedzą co robi…

        Odpowiedz moderated
    • ciekawe gdzie by pan sobie strzelił jak by objał pan schede z długami zapomniał pan ze kasa była pusta i nie było pieniedzy na wypłaty partja rzadzaca nie pomagajaca rada miasta tez kładaca kłody pod nogi a i tak miasto rozkwitło no i własnie teraz trzeba dac szanse bo partia rzadzaca przychylna i cos miasto moze GŁOSIE ROZSADKU

      Odpowiedz moderated
  13. Nie będę pisał kto wygrał. Napiszę kto był najsłabszy i przegrał . To Andrzej Sitnik A teraz wszystkie trolle do roboty. HA,HA,HA

    Odpowiedz moderated
    • Nie był najsłabszy. Jest dobry w manipulowanie. Gdyby był równie dobry w dogadywanie się co w gadanie, to miasto było by w dobrej kondycji. Mój głos na pewno nie na Sitnika. Szkoda że Kulawą ma słaby komitet

      Odpowiedz moderated
  14. Jestem głęboko zawiedziony. Obecny prezydent, ale również pozostali kandydaci nie przedstawiają pomysłów na miasto, tylko wytykają kto do jakiej koalicji, partii zapisał się w swojej karierze. Szkoda że nie ma niezależnych instytucji które by oceniły dotychczasowe doświadczenie kandydatów z uwzględnieniem czy jest ono przydatne w kierowaniu samorządem. Nie wystarczy obiecać kilka kilometrów nowego asfaltu. Gdzie pomysły o kontynuacji obwodnicy, o parkingach parkuj i jedź, o komunikacji miejskiej, o ofercie dla seniorów, młodzieży, o wzmacnianiu potencjału uczelni, o ofercie turystycznej.

    Odpowiedz moderated
  15. Hapunowicz to najgorszy kandydat. Hapunowicz jest mierny, bierny ale Tchorzewskiemu wierny. Hapunowicz nie nabierzesz nas na myląca nazwę komitetu Zgoda i Rozwój. Dobrze wiemy, że jesteś z PIS a ta nazwa to wyborczy kamuflarz.

    Odpowiedz moderated
      • Dora!, przypomnij sobie jak to w poprzednich wyborach było. Karol Tchórzewski walczył z obecnym prezydentem. Nie pamiętasz. Andrzej Sitnik wygrał różnicą 10%. W obozie PiS już czekali z fajerwerkami, a tu klapa. Tych ludzi co ja znam, zwłaszcza młodych, no to nie są za PiSem. Ja też byłem kiedyś za PiS. Ale otrzeźwiałem i zobaczyłem, że mają wpadki. Niektóre nie do wybaczenia.

        Odpowiedz moderated
    • Mam wrażenie że to jakaś horoba politycznej ślepoty. Upośledza myślenie. Przecież wszyscy wiedzą od dawna że Orzełowski to wolny strzelec ale kiedyś PiS, Hapunowicz to PiS, Mulawą to konfederacja a Sitnik zna wiele tańców, ale gdy jest sam to tańczy jak chce. I będzie sam, bo nikt nie lubi się szarpać w tańcu. Siedlce oddały 40 procent głosów na PiS, 28 na PO, reszta to drobnica. Ale to nic nie znaczy- spójrzmy na statystykę poprzednich wyborów prezydenckich. Ludzie niech zdecydują jak chcą, ale na litość nie dajcie się manipulować Sitnikowi.

      Odpowiedz moderated
      • Dokładnie jak potraktują większość siedleckiego elektoratu.
        Sitnik kpi z ludzi sam jak palec .Jak on się zachowuje myśli że jak garstka PO go poklepie to wygra????niech nie będzie śmieszny ludzie go nie chcą…..

        Odpowiedz moderated
    • I po co takie fajne niusy Hapunowicz niczego się nie wypiera.
      Jest ponad zaściankowe ograniczenie wie dokładnie co może uratować Siedlce i jedyny ma wiedzę w tym temacie.
      Każdy kto go zna wie że jest człowiekiem dialogu a jednocześnie ma ogromną wiedzę o samorządzie i tego żaden z pozostałych nie ma.
      Nie traktuje ludzi PiS nie PiS jak prezydent Sitnik.

      Odpowiedz moderated
      • A ja bym tak nie koloryzował Hapunowicza. Choć zastanawiam się nad nim i nad Orzełowskim. Dla mnie prezydent święty nie musi być, tu chodzi o sprawne obracanie kasą, o otwartą głowę. O szukanie sposobów na dotacje. Czy Orzełowski i Hapunowicz to potrafią -możliwe że tak, Sitnik -mam duże wątpliwości, dlatego już go skreśliłem. Za duże ryzyko że PO nie zapanuje nad nim- przechodzą swoje rozterki- czytaj konflikt z Karasiem.

        Odpowiedz moderated
    • A “Kocham Siedlce” to przypadkiem nie przykrywka, żeby ukryć szyld partii? Z resztą notowania Trzeciej drogi lecą na łeb, na szyję – w najnowszym sondażu mają trochę ponad 5% – nawet Konfederacja ich wyprzedziła.

      Odpowiedz moderated
  16. Panie Andrzeju jak może Pan mówic nie wstydzimy się ..
    To bardzo przykre powinien Pan przeprosić i bardzo się wstydzić tego nie da się opisać…..
    Siedlce zasługują na człowieka z rozsądkiem i doświadczeniem.
    Niech Pan zrobi coś dla Siedlec i odejdzie już i tak bez honoru.

    Odpowiedz moderated
  17. Mam pytanie czy Radzikowski to jest po to żeby później Sitnik mu dał posadkę??? Na debacie słodzić Sitnikowi🤦🤦🤦🤦

    Odpowiedz moderated
      • Pan Radzikowski ogrodzi szlabanami nam całe Siedlce aby ludzie z okolicznych wiosek i miast nie wjeżdżali do Siedlec. Za każdy wjazd będzie pobierał opłaty. Tak jak chciał odgrodzić okolicznych mieszkańców od swojego bloku. Za wjazd do swoich mieszkań mają płacić.

        Odpowiedz moderated
    • Przecież Pan Radzikowski musi słodzić obecnemu ,a później wybranemu przez mieszkańców prezydentowi.
      Jego małżonka startuje do rady miasta. Plakaty w pobliżu jednej ze szkół w centrum miasta. Przecież jakoś na życie trzeba zarabiać. A w polityce lepiej niż w innej pracy. Jak Pan Silnik zadał pytanie żeby opowiedział coś o sobie, gdyż mieszkańcy tego Pana nie znają. Tylko padło że prowadzi jedoosobową firmę nic o wykształceniu itp.
      Przecież bycie didżejem i członkiem wspólnoty to żadna ujma.

      Odpowiedz moderated
    • Nie słodził tylko umiał przyznać rację kiedy pozostali kandydaci zamiast prezentować siebie jechali po obecnym prezydencie -jest różnica między zgłoszeniem a gra fair play

      Odpowiedz moderated
  18. Panie Hapunowicz ma Pan mój głos chcę czuć zapach świeżo asfaltu
    Mieszkam na osiedlu narażonym na spalarnie śmierci.
    Nie pozwólmy na to.
    Te normy zagrażają bezpieczeństwu naszych dzieci to nie powinno tak wyglądać….
    Nie chcemy zyc przy spalarni!!!!!!!!!

    Odpowiedz moderated
  19. Najlepiej Hapunowicz .Sitnik to nic nie powiedział nowego tylko ukrywał swą nieporadność za pisem a reszta to szołmeni .Radzikowski nie do końcawie po co jest tam,Mulawa to cichy Korwin a Orzełowski pan wszystko wiem i każdego znam,

    Odpowiedz moderated
  20. Prezydent powinien być opanowany i stanowczy.
    Elokwentny i kulturalny .
    Swoim doświadczeniem i kultura i ogląda wygrał ta debatę Hapunowicz .
    Mam nadzieję,że na laików recytatorów i belkotancow ludzie się nie nabiorą.
    Jeszcze kulture wypowiedzi ma w sobie Radzikowski ale to za mało…

    Odpowiedz moderated
  21. Taka nagonka polityczna że jak by Wojtyła żył, a był za pise m to by na błonie go nie zaproszono.Małomiasteczkowość czuć .widać i słychać.Najgorsze jest to że politykę miesza się z człowiekiem a człowieka nie ocenia się po jego dokonaniach.Panie Tomku życzę powodzenia, a Panu Sitnikowi sugeruję niech arogancję i pychę zabierze z lenistwem z ratusza,

    Odpowiedz moderated
    • Zapraszamy dziś na Konwencję Wyborcza a się Pan/Pani dowie kim jest skąd się wziął on i jego Komitet – Wojciech Radzikowski akurat nie posiada FB 😉

      Odpowiedz moderated
  22. Jak p. Krzysztof Mulawa może łączyć innych jak reprezentuje środowisko Brauna i Korwina? A w Siedlcach walczy ze środowiskiem Pawła Wyrzykoskiego- znanego od lat z Konfederacji…
    A poza tym od lat nie mieszka w Siedlcach…

    Odpowiedz moderated
  23. Skojarzenia: Tomasz Hapunowich to taki siedlecki “Obajtek”… a Andrzej Sitnik to siedlecki “Dyzma”…

    Odpowiedz moderated
  24. Sitnik klasa sama w sobie. Przejechał Tomusia niczym ucznia nieprzygotowanego do lekcji.
    Orzełowski i reszta – całkowita porażka, zwykłe pionki.

    Ta debata pokazała, że wybór jest oczywisty.

    Odpowiedz moderated
    • Nie wiem co bierzesz,ale 🤦🤦🤦🤦🤦Sitnik to faktycznie siedlecki Dyzma 🤣🤣🤣

      Odpowiedz moderated
  25. Głosowałem i będę głosował na PIS.
    Za chwilę zobaczymy efekty 100 zmian….
    W Siedlcach prawie 40 procent ludzi jest za PIS i jeśli Sitnik wygra to co stygmatyzacja ???
    Do jakich czasów wracamy…..
    Taką demokrację chce nam Pan aSitnik zafundować?????
    Powtórka z rozrywki ten człowiek zagraża ludziom tyle.

    Odpowiedz moderated
  26. Pan Andrzej na prezydenta, a Pan Grzegorz widać że znał wcześniej pytania bo przygotował się jak aktor do roli, pozostali no cóż niech pełnia dalej te swoje funkcje. Pozdrawiam.

    Odpowiedz moderated
  27. Taka refleksja. W tego typu debatach nie chodzi o to co w sumie chcą zrobić jaki mają program.
    Tu chodzi o to aby pokazać mowę ciała sposób wypowiedzi, kulturę osobistą i elokwencja.
    Widać jak Panowie bez klasy jakiego typu pytania zadają? W pytaniach i odpowiedziach Sitnika prostactwo i brak profesjonalizmu…
    Pan Mulawa cwaniakuje a to nie pasuje na urzędzie
    W sposób inteligentny a zarazem konkretny Hapunowicz zdeklasował rywali
    Widać, że ten człowiek jest obyty i ma doświadczenie w rozmowach.
    Niestety Panowie Orzelowski Sitnik Mulawa i Radzikowski widać prak profesjonalizmu .

    Odpowiedz moderated
    • A którą debatę ty oglądałeś bo na tej Hapunowicz nic dobrego nie zaprezentował. Jak typowy działacz pisowski..
      Fundusz na kamoanię widzę spory, komentarzy wychwalających najgorszego od lat kandydata bez liku. Kazali im pisać to piszą, partia się odwdzięczy

      Odpowiedz moderated
  28. Jaka drużyna🤦🤦🤦🤦jacy ludzie stoją za Orzelowskim.Czy tak ma wyglądać Rada Miasta .
    Jeśli tak to szkoda gadać🙆🙆🙆
    Drużyna kochająca tak ,że na mdłości zbiera.Pycha kroczy przed upadkiem zastawia się Orzelowski że rozmawiał ( zdjęcia) z ministrami….brawo brawo już sukces.

    Odpowiedz moderated
  29. To teraz tak wyobraźmy sobie ,że dziś zostajemy prezydentem Siedlec ( nic nie mamy wspólnego z rządem, brak wiedzy brak wszystkiego)
    Którego bierzemy na zastępcę?????
    Który nas wybroni który się zna????
    Ja biorę Hapunowicza.

    Odpowiedz moderated
    • Mam nadzieję że Hapunowicz z Orzełowskim niezależnie który z nich wygra, razem będą działać dla mieszkańców

      Odpowiedz moderated
  30. Andrzeju co ty p…. lisz jaki przyjazny ratusz, jakie ludzkie podejście ,chyba tylko dla prezydenta ,

    Odpowiedz moderated
  31. SITNIK TY STOŁEK OPUŚCIŚŻ ALE PO TOBIE WIDOK BĘDZIE JAK NA UKRAINIE W AZOWSTALU. NA DEBACIE TYLKO O PSIE CHLAPAŁEŚ ZAMIAST KONKRETÓW.

    Odpowiedz moderated
  32. Jestem przedsiębiorca, który doświadczył współpracy z Urzędem Miasta w Siedlcach…
    Ubolewam nad tym co proponuje Sitnik.
    Najbardziej obiecujący Hapunowicz jedyny logiczny i wie ,że to przedsiębiorcy są kluczem rozwoju…
    Mam nadzieję,że inni przedsiębiorcy pomyślą o swojej przyszłości i mądrze wybiorą…

    Odpowiedz moderated
    • Bardzo dziwne ze przedsiebiorca popiera partje PIS .!!!! PIS rozwalił polskiego przedsiebiorce postawił na patologie i mamy to co mamy . POLSKA sie zwja a nie rozwja

      Odpowiedz moderated
  33. Byłem jestem i będę za Pisem.
    Wiem co zgotować może opozycja to już się zadziewa…
    I co większość obywateli Siedlec tych co są za Pisem to co gorszy sort tak nas ma prezydent traktować taki jest mądry w walce o stołek.
    Bardzo dobrze mu Hapunowicz powiedział wyrzucimy Ciebie z tego statku 7 kwietnia….
    Liczą się ludzie demokracja a nie zacietrzewienie Sitnika.
    Nie miał innych arguentow tylko nagonka na PiS…

    Odpowiedz moderated
  34. Jeśli ktoś oglądał debatę, co polecam, wyciągnie mądre wnioski. Za PiS i Sitnika już podziękujemy. Orzełowski rozwalił tą debatę konkretnie i z kulturą. A na koniec mistrzostwo świata.

    Odpowiedz moderated
  35. Hapunowicz jesteś najlepszy i mogę Cię tylko porównać do Gladiatora, który po kilku potyczkach wygrywa wojnę. W dniu 7 kwietnia przekonasz się tym zwycięstwem, które zostanie obwieszczone społeczeństwu Siedlec Nasze miasto ma szansę na lepsze dlatego, że własną osobą tym co prezentujesz możesz poprowadzić Siedlce w nowoczesność, rozkwit i ekologię. Siedlczanie to mądrzy mieszkańcy i wybiorą doświadczenie nowoczesność i jakość a tym jesteś Ty. Pozdrawiam serdecznie. Gratuluję wygranej debaty i wyborów.

    Odpowiedz moderated
  36. Panie Sitnik o nie nie nie co Pan wygaduje…jaki przyjazny urząd ???gdzie bo z pewnością nie w Siedlcach ….
    Taki prezydent bez kija nie podchodź wstydź się Pan!!!!!
    Te dziewczyny w urzędzie to jak zastraszone siedzą nie będę się rozpisywał co się słyszy w kuluarach….

    Odpowiedz moderated
  37. Tak czytam te komentarze i widzę jedną prawidłowość. PiSowcy boją się wyniku Orzełowskiego. Dwóch, trzech dorwało się do klawiatury i raz piszą o tym, że są przedsiębiorcami i będą dla tego głosować na logicznego Hapunowicza (guzik prawda, przedsiębiorcy nie zagłosują na PiS i to środowisko to tak nota bene), a raz, że Sitnik się popłakał, a Hapunowicz taki elkowentyny,.

    ŻENUA PANOWIE. Hapunowicz siedział jak podkulowny, coś mamrotał, został oskubany ze złudzeń, że ukryje szyld. A przytyk, że dopiero rok temu zameldował się w Siedlcach oraz jego tekst o tym, żeby głosować w sumie na innych to mistrzostwo świata.

    Ludzie mają oczy, widzą, co było i kto był na debacie. Kto ją wygrał. Nie będę jak wy – nie zasugeruję tego w komentarzu.

    Odpowiedz moderated
  38. Panie Sitnik pycha kroczy przed upadkiem za to jak Pan traktuje inny odmienny elektorat.Swoja nieudolność chce pan zrzucić na PIS . TRZEBA SPOJRZEĆ PRAWDZIE W OCZY NIE NADAJESZ SIĘ PAN NA PREZYDENTA.
    Oceniają nas inni a Pan sam się chwali co jest żałosne….
    Bo te efekty Pańskich działań i spektakularnych sukcesów przypomina na każdą dziura w jedni .

    Odpowiedz moderated
  39. Prawda jest taka ,że Sitnik doprowadził do ruiny Siedlce.
    Prezydent porażka i nie cierpię jak się wypowiada cedzi przez zęby i bełkocze z takim sztucznym uśmiechem.🥴🤪🤪🤪

    Odpowiedz moderated
  40. Szacun Panie Hapunowicz klasa i kultura nie dał się Pan wciągnąć w te podłe żenujące dyskusje.
    Jest Pan ludzki i szanuję Pana za to co Pan reprezentuje sobą.
    Mam nadzieję, że Siedlce mądrze wybiorą Pana.

    Odpowiedz moderated
  41. Ciekawe, czy Redakcja chciałaby poznać opinie Czytelników o kandydatach biorących udział w tej debacie ?
    Najlepiej byłoby zrobić taką opcję na prawym bocznym pasku tej strony.

    Odpowiedz moderated
  42. Nie jestem z Siedlec i nie będę tam głosowała. Całkiem obiektywnie. Pan Radzikowski, może w następnych wyborach, brakuje mu jeszcze doświadczenia . Pan Mulawa kompletnie bez pomysłu. Pan Hapunowicz nie pochwalił się, że próbował cokolwiek pomóc Siedlcom jak przy władzy był PIS a już na wstępie oczekuje pomocy od Sitnika. On ma jakiś kompleks Sitnika nawet w pytaniach do innych kandydatów nie pytał o ich program tylko o Sitnika. Pan Sitnik, w Siedlcach bywam rzadko ale przede wszystkim ulice w fatalnym stanie. Gratulacje za park Aleksandria, jest piękny, mam nadzieję, że mieszkańcy to uszanują i będą o niego dbać a nie tyko krzyczeć, że to obowiązek prezydenta i miasta. Pan Orzełowski mówi bardzo ładnie ale czy od robienia dobrego wrażenia, zależy dobro waszego miasta. Ciężki wybór!!Życzę powodzenia wszystkim kandydatom.

    Odpowiedz moderated
    • Proszę jeszcze poszukać informację kto stoi za remontem parku. Kto załatwiał dotacje. Była taka konfederacja, trochę śmieszna bo wyglądała jakby to była konferencja prasowa urzędy miasta, tyle że bez prezydenta i urzędników miejskich 🙂

      Aleksandra Ogińska uśmiała by się z tego remontu. Jej park kończył się na czerwonego krzyża. A tu co?

      Odpowiedz moderated
  43. Po pierwsze :TS umożliwił mi ogląd tej debaty. A prowadzący; pełna profeska 🙂 Dzięki. Ale ad rem. Wygrał ,wg mnie Pan Tomasz Hapunowicz. Wiem na kogo mój głos oddam. Absolutnie! I to na tyle!

    Odpowiedz moderated
  44. Nie chwalcie tego pisiora ze zbuczyna , stołek w Mostostalu ucieka gdzieś kasę tłusty kot chce dalej za darmo przytulać.Jaka zgoda i rozwój nawet przeciw spalarni śmieci jest to o jakim rozwoju ten gostek gada ,tu jeden też jest przeciw spalarni bo jest zacofany jak Kaczyński i cały PiS.Nie dajmy się oszustowi z pisu oszukać bo miasto całkiem w ruinę obróci.

    Odpowiedz moderated
    • Tekla uderz się w dekla co ci /wam Zbuczyn winien że wciąż go cytujecie (a coraz więcej siedlczan się tu przeprowadza) Pan Hapunowicz jest rodakiem Krzeska i jak Warszawa ma ,,słoiki”także Zbuczyn czy Siedlce też je mają nic na to nie poradzimy migracja robi swoje

      Odpowiedz moderated
  45. Pan Orzełowski to się nadaje ale na scenę jako aktor. Brakowało jeszcze tańca.
    Pan Sitnik – buta i arogancja.
    Tylko Hapunowicz na Prezydenta Siedlec. Człowiek doświadczony i opanowany, kulturalny i świetnie przygotowany.

    Odpowiedz moderated
  46. Od 7’.00 duży wysyp komentarzy pochlebnych Hapunowiczowi. Przekaz dnia w Mostostalu: wszystkie ręce na pokład. A był wczoraj podczas debaty jednym z gorszym

    Odpowiedz moderated
    • Wszyscy mają taki sam dostęp do internetu. Może poza licznym elektoratem PO w centrum za murem. Proszę się nie obrażać, tylko przeczytać wyniki wyborcze w mieście. Wszędzie wyglądało PiS- tak wiem, wygrało ale przegrało, a w więzieniu wygrało PO. Co to oznacza?

      Odpowiedz moderated
  47. Śmiać mi się chciało jak patetycznie Orzelowski do ludzi wyszedł…
    Tylko ,że to nieprofesjonalne na debacie.
    Debata to debata i błyszczeć wstawaniem nie powinien.
    Chciał się wyróżniać szkoda ,że tylko tak potrafi.
    Wychodzi przed szereg nie w tym momencie.
    Debata rządzi się swoimi zasadami.
    To nie jest więc wyborczy.
    Ale to wynika z braku profesjonalizmu.

    Odpowiedz moderated
  48. Mnie nie interesuje partia czy to PIS czy PO i inna, interesuje mnie co ten człowiek zrobił i zrobi dla miasta, a p. Silnik nie potrafił nawet wyborów zorganizować, członkowie komisji siedzieli 2 dni w ratuszu, aby zdać dokumenty, bo nie było przeszkolonych ludzi do tego, jak się poszło do p. Prezydenta to zaslaniał się rządem i tam wysyłał. Dla Siedlec nie zrobił nic, więc dowidzenia.

    Odpowiedz moderated
    • Siedlczanka puknij sie w głowę. Wybory organizowal rząd pisu i Komisja wyborcza. Program komputerowy, który działał źle też pis wyprodukowal a nie Sitnik. Aby zabierać glos w jakiejś sprawie trzeba sie najpierw podszkolić.

      Odpowiedz moderated
  49. Sitnik słaby mało merytorycznie opowiada nowe bajki jak to wyremontuje drogi (a co robił przez 5 lat?), zbuduje żłobki (a ile wybudował przez 5 lat?), no i oczywiście wybuduje swoją sztandarową inwestycję spalarnie w mieście (kilometr od osiedli mieszkaniowych, ciekaw czy chciałby tam mieszkać). Hapunowicz bardziej konkretny ale mocno przygaszony, odwagi Panie Tomku, Orzełowski otwarty i dynamiczny i tylko żeby spełniły się te obietnice to miasto odżyje, Mulawa rozdygotany myśli nie nadążają za wypowiedziami, choć szczery i nie obiecuje gruszek na wierzbie, Radzikowski pominę milczeniem.
    Debatę wygrał Orzełowski przed Mulawą i Hapunowiczem. Sitnik jak na urzędującego Prezydenta słabo a Radzikowski pomyłka.

    Odpowiedz moderated
    • Proszę zostawić w spokoju DJa. Ma w tym jakiś interes.

      Orzełowski dobrze wypadł, lepiej niż ostatnio. Na obronę Hapunowicza napisze że pewnie mu smutno było że nikt nie chciał zadać mu pytania. To tak w stylu Gruby na bramkę

      Odpowiedz moderated
  50. Ludzie gdzie Orzelowski na prezydenta.???
    Jeszcze tylko oberka na tej auli brakowało.
    Choć podejrzewam,że i do tego zdolny żeby się wybić.

    Odpowiedz moderated
  51. Dlaczego Aktor nie może być prezydententem ? Ronald Reagan też był.
    Czy w Siedlcach nie może tak być? Przecież w Sejmie jest Cyrk i Klaun dobrze gra 🙂

    Odpowiedz moderated
  52. Jaki Sitnik biedny jaki pokrzywdzony a jak się chwali sam siebie.
    Słuchać się tego nie dało.
    Już brak słów na tego człowieka…
    Nie nadaje się do niczego!!!

    Odpowiedz moderated
  53. Czy kandydaci wiedzą, że Urząd Miasta w Siedlcach jest prawdopodobnie jedynym w Polsce urzędem, w którym nie ma kasy gotówkowej?

    Odpowiedz moderated
  54. Panie Sitnik a może wypędzi Pan wszystkich Pisowcow z Siedlec, wygonić przegonić i Pan bezpartyjny będzie rządził co??? dobry pomysł?
    Człowieku 40 %wyborcow w Siedlcach to Pisowcy ludzie z poglądami.Jak prezydent może być tak ograniczony….

    Odpowiedz moderated
    • Ograniczony to jest właśnie elektorat PiS. Nikt im nie broni głosować i wybierać swoich do Sejmu czy senatu, ale w wyborach na prezydenta miasta w interesie mieszkańców trzeba wybrać kogoś kto dla nich jest w stanie w obecnej sytuacji politycznej uzyskać najwięcej. Poprzednia kadencja pokazała jak bardzo rząd i sejmik jest w stanie szkodzić miasto gdzie PiS przegrał. Czy teraz chcecie w obronie pisowskiego skoczka że stołka na stołek zafundować miastu to samo?
      Przykład trzech kadencji Pisu w Siedlcach nie zapisał się dobrze w historii Siedlec, nic nie potrafili uzyskać nawet od swojego rządu i ministra z Siedlec. Wszystko szło na wioski.
      To jest prawdziwe ograniczenie jak się nie odróżnia polityki centralnej od lokalnej.

      Odpowiedz moderated
  55. Pisowskie trolle ruszyły do akcji, ale to nic nie da. Żadne laurki nie pomogą Hapunowiczowi – to zwykły pionek wystawiony przez partię, a sam sobą nic nie reprezentuje. A wczoraj zbłaźnił się ostatecznie przyznając, że sam nie da rady i potrzebna mu będzie pomoc Sitnika.

    Totalna katastrofa.
    A o innych kandydatach pisać to szkoda klawiatury.

    Odpowiedz moderated
  56. Tylko Sitnik ,jedyny co mówił konkretnie i jego obietnice się teraz spełnią. Dał radę przy wszystkich przeciwnościach jakie robił pis dla Siedlec. Brawo Panie Sitnik wygrał Pan tę debatę.

    Odpowiedz moderated
    • Potwierdzam, ze Redakcja powinna zrobić taki sondaż wśród Czytelników.
      Obawiam się jednak, że wyniki mogłyby być dla Redakcji niewygodne i niezgodne z Jej opcją polityczną,

      Odpowiedz moderated
  57. Trochę dziwnie tak krytykować obecnego prezydenta gdy nikt go nie broni. Prezesów miejskiej spółek nie liczę bo robią tylko to co każe szef.

    Odpowiedz moderated
  58. tylko prezydent sitnik !!!!!!!!!!!!!! pozostali to utajeni mniej czy bardziej wielbiciele jarosłąwa i krzysztofa a więc albo sitnik albo nominat pis ten czy inny bo oni sie szykują jest ciągle do sprzedania błonia papieskie w poprzednich rządach zabrakło czasu może tera hałupowicz lub rodzina orzyłowskich ma plan; deweloper zaciera ręce

    Odpowiedz moderated
  59. tylko;; hałupowicz, chojecki, kudelski itp nowe otwarcie dla miasta , nowe pomysły niezależnych kandydatów dla miasta i regionu tak trzymać

    Odpowiedz moderated
    • Piłeś nie pisz 🙂 Chojecki, Kudelski Hapunowicz to niezależni kandydaci, nowe otwarcie dla miasta?
      Toż to pisiory od lat, bierni, mierni ale wierni działacze partyjni. Kudelski jak rządził wszyscy wiedzą, Chojecki wiecznie na nie, nic dobrego nie zrobił poza lansem własnej osoby. Żal i żenada

      Odpowiedz moderated
  60. Hapunowicz jest najlepszy zdecydowanie. Spokojny, merytoryczny, zna się na zarządzaniu. Takiego prezydenta nam potrzeba, a nie krzyczy i mącicieli. Radzikowski zachowywał się jakby współpracował z Sitnikiem a nie jak jego rywal. Dziwne

    Odpowiedz moderated
  61. Spróbuję bez podawania osób tylko opis meritum.
    1. Jako najbardziej bzdurną propozycję z debaty oceniam elektrownie wodne na rzekach Muchawce i Liwcu.
    2. Jako najbardziej sensowną wypowiedź oceniam propozycję dążenia do uzyskania nowych miejsc pracy w Siedlcach. Ściąganie inwestorów to ważny element rozwoju miasta. Mam jednak małą uwagę do tego pomysłu. Nie zdefiniowano co spowoduje, że tysiące ludzi nie będzie wsiadało co dzień w pociągi do Warszawy. To proste słowa, praca DOBRZE PŁATNA a nie byle jaka. Nikt na ten temat się nie zająknął. Praca byle jaka w okolicach Siedlec jeszcze jest.
    3. Szkoły piękna rzecz. Miasto ma wpływ na szkoły podstawowe i średnie. Można oczywiście tu dużo zrobić (np bodźce za poprawę miejsc w krajowych rankingach) ale jak zatrzymać i ściągnąć tu wykształconą elitę? Nikt chyba nie rozumie tego problemu. Szkoły wyższe owszem są, ale nikt o współpracy w szybkim rozwoju jakościowym tych szkół nie wspomniał. A to właściwy kierunek. Za dużo się tu nie zrobi, ale warto próbować.
    4. Reszta to koncert życzeń, bajki o rozwoju za pieniądze unijne. Nie odniesiono się w zasadzie do celowości realizacji programów definiowanych przez UE z korzyścią dla ludzi. To wcale nie koniecznie musi być spójne (patrz omawiany temat autobusów elektrycznych).
    5. Co do dróg padła tylko jedna konkretna propozycja czyli obwodnica wewnętrzna (diabeł tkwi tu w szczegółach, bo nie bardzo wiem co politycy maja na myśli). To, że drogi nie mogą być krzywe i dziurawe tak jak obecnie to wiemy.
    6. Inwestycja w spalarnię to inwestycja PEC nie miasta, zresztą wcale nie jest pewne czy to dobry pomysł.
    7. Wszyscy mówią o dobrych kadrach, ale kto realnie za każdym stoi nie wiemy. Żaden komitet nie przedstawił swoich kandydatów na kluczowe stanowiska w mieście i spółkach. Dopóki oni nie staną do debaty to gadamy o niczym. Opowiastki.

    Odpowiedz moderated
  62. Jaka geotermia chyba od Rydzyka .Nie ma takich złóż w Siedlcach, żeby można czerpać ciepłą wodę. A może wiatraki na morzu

    Odpowiedz moderated
    • Patrząc na mapę geotermalną kraju, to Siedlce są na pograniczu optymalnych źródeł . Kto wie. Może coś tam jest. Jak się nie uda to zawsze można zwalić na Pis.

      Odpowiedz moderated
  63. Techniczna jakość tej realizacji to jakiś dramat! Z każdej kamery inny obraz, kolory. Realizator nie zna takich podstaw jak balans bieli? Spóźnieni operatorzy, z refleksem szachisty – a to tylko gadające głowy. Asynchron – dźwięk rozjechany z obrazem. Tajemniczy napis “OCZEK” na jednej z kamer… Totalna amatorszczyzna!

    Odpowiedz moderated
  64. Panie Hapunowicz kto tą drożyznę zafundował mieszkańcom Siedlec przypadkiem nie rząd PIS.

    Odpowiedz moderated
    • Jedna chwała. W czym jest lepsza jedna partia od drugiej. Pół roku temu pis był zły, poczekajmy jeszcze pół i tak samo PO będzie złe.
      Kto pamięta film z Obeliksem w Egipcie jak niewolnik zmieniał się z biczującym nadzorcą żeby każdy miał po równo. Tu jest podobnie. Tylko nam się wydaje że są ogromne różnice.

      Odpowiedz moderated
  65. Kto to jest ten Radzikowski,spółka 1 osobowa co ten pań w ogóle robi??? Czym się zajmuje bo nic nie chciał o sobie powiedzieć. Pan Mulawa ,dziwactwa opowiada jak by był z innej planety, Pan Orzyłowski nie budzi zaufania, o wójcie to nawet nie pisze , tylko sensownie i mądrze Pan Sitnik odpowiadał, pokazał klasę.

    Odpowiedz moderated
  66. Hapunowicz to pisior i taki taki zlepek: trochę obajtka (bo też był wójtem gminy) i trochę morawieckiego, który też gładko mówił. Żaden rozsądny człowiek pisiorowi nie będzie wierzył. Ewentualnymi zyskami spółek miejskich będzie wspierał bractwo pisowskie. Mulawa odpada jak w komisji śledczej powiedział że polacy będą wracać z Anglii i będą w kraju pomagać rolnikom. Odlot totalny. Co zrobił Sitnik ? Niewiele. Wydawał decyzje dotyczącą ścinania drzew. Poza tym mało robił. Kochał siebie i słuchał siebie. Orzełowski i Radzikowski to totalna porażka.

    Odpowiedz moderated
    • Więc kto? Trzeba wybrać mniejsze zło. Z Mulawą mogę się jedynie zgodzić w kwestii odsunięcia od władzy obecnego prezydenta. Tyle. Cały program Mulawy w skrócie. O tym że trzeba drogi łatać wszyscy wiedzą i czują. W mojej kalkulacji pozostaje Orzełowski i Hapunowicz. Obaj mają jakieś predyspozycje i wiele wad

      Odpowiedz moderated
    • Dokładnie totalna porażka ci dwaj Panowie. Ukrywanie się kim naprawdę się jest. Skoro się chce rządzić miastem to powinno być jawne co robi w życiu skoro do tej pory nie był osobą publiczną. Tylko powiedział że mieszkańcy wspólnoty kazali mu startować na prezydenta. Niedługo to i bezdomni też będą kandydować, aby poprawić swoje życie materialne. Brak doświadczenia w zarządzaniu czym kolwiek. Chyba że swoją firmą jako didżej bo do tej pory był osobą nieznaną publicznie.

      Odpowiedz moderated
  67. Mimo tych wszystkich krzywd jakie wyrządził PiS poprę Hapunowicza. Nadchodzą lub już wkraczają czasy wojny. Mam nadzieję że wojska nie dojdą do nas, ale tylko głupiec myśli że można nic nie robić w tym temacie. PiS odtworzył jednostkę wojskową w Siedlcach, tą samą która PO zamykało. Mam pozwolić żeby Sitnik jako koalicjant KO czy PO pozwolił znowu zamykać jednostkę? Kto będzie nas bronił? Pan Sitnik, nawiasem mówiąc ekspert od zapasów? Ale nie zapasów konserw, wody i leków. Ekspert od siłowania się . Tak mu zostało. Przepycha się z ludźmi o wszystko. PiS na duże zaplecze polityczne, i mimo mniejszości jaką spowodowały układy różnych partii dalej jest biało czerwony. A KO i reszta jaka jest? Zielona, niebieska, żółta? Może kolorowa? Nawiązuje do tradycyjnych wartości, dlatego popieram Hapunowicza

    Odpowiedz moderated
    • Zacznij odróżniać to co jest centralne ood tego co lokalne. Czy partyjny działaczom tak trudno pomyśleć co jest dla miasta lepsze, współpraca z rządem czy popieranie kandydata z opcji przeciwnej. Kiedy więcej będzie dla miasta i jego mieszkańców? Chcecie głosować na PiS głosujcie ale w wyborach np do europatlamentu, czy następnych do Sejmu. Głosowanie na prezydenta miasta z PiS będzie dla tego miasta miało bardzo złe konsekwencje i przyczyni się do stagnacji przez kolejną kadencję. Tacy wielcy patrioci a tego nie rozumieją. Siedlce to nasza mała ojczyzna i trzeba głosować tak aby się rozwijała, a kiedy będzie czas na wybory ogólnopolskie głosujcie tak jak ważne są dla Was sprawy Polski.

      Odpowiedz moderated
      • Do Czy To Tak Trudno Zrozumieć 2024-03-22 W 15:31
        Nie za bardzo rozumiem pana wpis. Pan sugeruje, że obecna władza jest nieuczciwa, że pieniądze będzie dzielić niegodnie z prawem i zasadami unijnymi czyli praworządnością. Jak tak można? Nasi posłowie np p, Kamila itd będą przecież dla nas swoich wyborców robić wszystko aby Siedlce niezależnie od tego kto będzie rządził Siedlcami dostali to co się zgodnie z praworządnością europejską należy. O to przecież walczyli i dziś walczą np w KRS. A i p. Prezydent Sitnik obiecał (w debacie), że pomoże. Sam słyszałem. Oj nieładnie kolego. 🙁

        Odpowiedz moderated
        • Będą dzielić dobrze ale dadzą tym, którzy złożą wnioski a pisiory po pieniądze do po nie pójdą żeby potem ludzie PO nie chwalili że dała. Taka to pisowska filozofia. Sam Hapunowicz to przyznał.

          Odpowiedz moderated
          • Do Czy To Tak Trudno Zrozumieć 2024-03-23 W 20:53
            1. Słaba logika. P. Hapunowicz, Mulawa, Radzikowski są młodzi. Zechcą być wybrani na kolejną kadencję. I dlatego jak zostaną wybrani będą musieli się starać. Dlatego będą składać wnioski aby wygrać kolejne wybory. I będą zapewne chwalić się złożonymi wnioskami i uzyskanymi pieniędzmi.
            2. Co to jest “pisowska filozofia”? Nie słyszałem. 🙂
            3. Co p. Hapunowicz przyznał? Czyżby oświadczył, że nie będzie składał wniosków o finansowanie? Gdzie to napisał czy powiedział?
            Chyba nadmiernie fantazjujesz kolego.
            PS
            Wybory na Prezydenta to nie wybory partyjne ale przede wszystkim wybiera się OSOBĘ.

  68. Sitnikowi PiS rzekomo utrudniał otrzymanie dotacji. PiSu u władzy nie ma. 22.03.2024r. przyznanow dotacje na autobusy dla kilku miast.
    Tylko 3 miasta nie dostały dofinansowania – w tym Siedlce ! Stało się tak pomimo tego, że funduszy nie zabrakło. Jak się domyślam, Siedlce nie potrafiły napisać poprawnie wniosku !
    Żenujące !
    Żródło wiadomości: https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/piec-miast-ma-srodki-na-nowe-bazy-i-autobusy-z-polski-wschodniej-82599.html

    Odpowiedz moderated
  69. Ludzie opamiętajcie się. To nie partia zostanie prezydentem. Będzie konkretny człowiek zaradny lub niedorajda i ci sami urzędnicy.
    Nie dajmy sie manipulować, że partia będzie miała znaczenie. Sitnik jest najbardziej wygadany, ale fakty są takie, że projekty zreallizował te, które jego poprzednik zaplanował. Żadnych nowych inwestorów nie pozyskał, żadnych dotacji większych niż przeciętne miasto nie pozyskał.
    Skłócił się z Radą Miasta, skłócił się z częścią ludzi, którzy go poparli podczas wcześniejszych wyborów, skłócił się z PiS i PO., skłócił się z mieszkańcami miasta.
    Obecnie dostał poparcie części PO, bo w Warszawie ustalili, że popierają bezpartyjnych.
    Wybierzmy zaradnego Prezydenta zamiast Sitnika.

    Odpowiedz moderated
    • no i slyszy sie PAN nie liczy sie człowiek tylko z jakiej partii pochodzi i tam idzie kasa rzadził PIS SIEDLCE nic nie dostały ,wygra Pis tez nic nie dostana o to nam chodzi chyba nie a komitet wyborczy pana HAPUNOWICZA z takiego filmu u Pana BAGA ZA PICEM ,ZE KUR… ZŁODZIEJ I POLICJANT NA JEDZYM WOZJE JEDZIE chyba nie tacy maja nas tez reprezentowac

      Odpowiedz moderated
  70. Konfederacja nie da rady, bo Siedlce to PiS i Lewica. Więc głos oddany na Konfederację To głos przewagi PIS. Na prezydenta głosować trzeba na Sitnika a na radnych Konfederacje i bezpartyjnych. Wymieńmy Radnych bo to ciągle te same osoby i nic z tego nie płynie. Rozliczyć tych co nakręcili długi dobry pomysł ale pewnie by z Pół Urzędu Miasta w więzieniach skończyło albo umarło. Brutalna teoria w Rządzie PL jest lewica więc sprzedajmy się na te 5 lat niech Siedlce trochę kasy pozyskają i ich wybierzmy.

    Odpowiedz moderated
  71. PiS przez ostatnie 5 lat mógł pokazać że miasto Siedlce i mieszkaniecy są ważniesi niż prezydent, ale grali tylko na powiat i Starostwo czyli Tchórzewskiego, dzisiaj cięgi za to zbiera p. Jakubowicz, czy Sitnik był dobrym prezydentem trudno ocenić, że względu na bojkot PiSu i KO, ma na pewno cechy narcyza, 7 kwietnia wybor będzie trudny, tak jak i z radnymi, aczkolwiek należy pamiętać o tych co przez te 5 lat bojkotowali i działali mimo wszystko przeciwko mieszkańcom miasta, myślę że na nich nie będziemy głosować

    Odpowiedz moderated
  72. Współczuję uszka com Siedlec tak lichego wyboru jaki będą mieli. Bez cienia ryzyka mogą poprzeć karkowego kandydata

    Odpowiedz moderated
  73. Nowa taktyka PiS na wybory samorządowe

    PiS w wyborach samorządowych wybrał strategię schodzenia z linii strzału. Tam, gdzie mógł wystawił kandydatów niekontrowersyjnych, młodych, którzy maja się wykazać, zbudować sobie popularność w okręgach. Są też miasta, gdzie zrezygnował z wystawiania partyjnych kandydatów i postanowił poprzeć lokalnych działaczy. Media rozpisywały się o tym, że w tych wyborach kandydaci PiS nieszczególnie chwalą się przynależnością partyjną i szyldem partii.

    PiS dąży do obniżenia temperatury sporu w tych wyborach, co ma się przełożyć na mniejszą mobilizację elektoratu antyPiS.

    Uczymy się na błędach i nie chcemy pozwolić na powtórkę z tej antyPiSowskiej fali, którą obserwowaliśmy w wyborach parlamentarnych – przyznają PiSowcy. Dlatego też kampania samorządowa PiS wygląda tak, jak gdyby jej nie było. Do tego dochodzi jeszcze czynnik finansowy. Partia wiedząc, że w tych wyborach chodzi głównie o minimalizowanie strat, niespecjalnie inwestowała w kampanię, zarówno poszczególnych kandydatów jak i tę sejmikową.

    Tomek H. pozornie niezależny idealnie wpisuje się w strategię partii ustaloną “na górze” na wybory. A jak nie Tomek to Grześ O. Finalnie jeśli w 2 turze będzie obecnie urzędujący prezydent to mamy “jak w banku” zgodę i współpracę aby go pokonać.

    Odpowiedz moderated
    • Pisowcy nie na darmo przenieśli wybory samorządowe na czas po wyborach parlamentarnych. Teraz jeszcze tam gdzie mogą – to powsadzają swoich na stołki, przecież bezrobocie wśród partyjnych pisowskich nominatów zaczyna wzrastać i coś trzeba z tym zrobić. Dla zwolnionego dyrektora lub jakiegoś kierownika trzeba teraz znaleźć jakiekolwiek miejsce np. delegaturze UW gdzie jeszcze na razie rządzi PIS.

      A wyobraźcie sobie dla ilu pisiaków znajdzie się praca jak wybory wygra Hapunowicz.
      I o to przede wszystkim toczy się gra – żeby mierni, ale wierni nie zostali na bezrobociu, bo dla wszystkich miejsc na listach do PE też nie wystarczy.

      Odpowiedz moderated
      • Zgadzam się. Przenieśli wybory bez ŻADNEJ podstawy prawnej. Domyślnie po to żeby zabezpieczyć “stołki” dla tych, którzy się nie dostaną do sejmu.

        Argument, jakiego użyli był co najmniej niepoważny… W trosce o budżet i oszczędności wybory samorządowe powinny sie odbyć razem z parlamentarnymi.

        Tak, jak piszesz całe tabuny “tłustych kotów” z Mostostalu i spółek skarbu państwa czekają na “stołki”

        Cieszę się, że pan Tomasz zauważył problem dojeżdżających do pracy w Warszawie. Lepiej późno niż wcale. Tylko panie Tomaszu ludzie do pracy do Warszawy masowo dojeżdźają nie od 2019 r. tylko od ponad 20 lat, od likwidacji województwa w Siedlcach. Problem znał pański partyjny kolego Jarosław Głowacki, który zamiast rozwiązania problemu zafundował im nie do końca udane centrum przesiadkowe.

        A dopiero jak pańskim kolegom z PIS zagląda w oczy widmo bezrobocia Pan chce rozwiązywać problem… PIS rządził w Siedlcach 12 lat i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Co więcej przez kolesiostwo i nepotyzm utrudniali normalnym mieszkańcom znalezienie pracy zatrudniając tzw. BMW… (czyli swoich).
        Nie mogę doczekać się momentu kiedy Sitnik wygra

        Bardzo trafnie opisał tą kwestię Jarek w komentarzu pod innym artykułem:
        Jarek 2024-02-29 W 8:12
        … Polityka to gra pozorów, nie dajmy się więc nabierać na ten program pisany przez fantastę. Trafnie pasuje do tej grupy myśl marszałka sprzed prawie 100 lat:
        “Do polityki garną się ludzie, którzy nic nie osiągnęli, a więc nieudacznicy i darmozjady. Polityka to dla nich deska ratunku, mogą godnie żyć nie dając w zamian nic.” – Józef Piłsudski
        Tylko niestety tą deskę finansujemy my, mieszkańcy. Ale to co powiedział marszałek pasuje jak ulał. Nic dodać nic ująć.
        Odpowiedz moderated
        Zacytowałem fragment bo tu pasuje.

        Odpowiedz moderated
  74. Tak mnie skołowali, że dam szansę z rodziną Mławie. Młody, energiczny może jeszcze pracowity i. z konekcjami. Już oczami wyobraźni widzę strumień inwestycji i miejsca pracy dla 150 tys. miasta, po 5 latach mądrych rządów

    Odpowiedz moderated
  75. Obajtka w tym miescie nie potrzebuję !, Nikosia Dyzmy również, więc dam szanse Panu Grzegorzowi Orzyłowskiemu.
    Ludzie imteligentni wiedzą że partii PIS bardzo zależy na wygranej w tych wyborach samorządowych, gdyż potrzebują w tym mieści stołków. Spadochroniaże już się zlatują.
    Mniejmy zdrowy rozsądek 7.04 2024r , nie dajmy się zwariować!!!

    Odpowiedz moderated
    • Właśnie stawiasz na “dyzmę” i ekipę, która od lat współrządziła w mieście i nic pozytywnego nie zrobiła. Dość! trzeba wybrać innych, którzy coś zrobią. Np. Pan Mulawa. Chciałbym zobaczyć jego audyt w UM i podmiotach zależnych. Oj przewietrzyłby jakby dostał szansę. I to jest dobry wybór dla miasta.

      Masz rację: “nie dajmy się zwariować!!!” …. i wybierzmy mądrze!

      Odpowiedz moderated
      • Będzie super, jak zrobi z urzędników “korpoludków”. Może będzie można spotkać życzliwego urzędnika. Bo jak na razie to ze świecą szukać sympatycznych i chcących pomóc urzędasów.

        Odpowiedz moderated
  76. Wszyscy zawsze dobrze obiecują, czego to oni nie zrobią, czego nie zbudują a co robili przez ostatnie 4 lub 8 lat to są non stop ci sami ludzie tylko zmieniający barwy. Czas zagłosować na ludzi niezrzeszonych w żadnych organizacjach partyjnych i nie popieranych przez partię polityczną.

    Odpowiedz moderated

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najczęściej czytane

Ciężarówka w peugeota, peugeot w audi…

25 listopada o godz. 8.45 na S17 w kierunku...

Zderzenie opla z fiatem ducato. Kierująca 35-latka trafiła do szpitala

25 listopada po godz. 9 w Jedlance (gm. Stoczek...

Sokołowski szpital tonie w długach

Placówka nie płaci ZUS, nie reguluje rachunków, nie wypłaca...

Burmistrz odwołała dyrektora SOK. Prokuratura: „Nie ma znamion przestępstwa”

Marcin Celiński, dyrektor Sokołowskiego Ośrodka Kultury, został odwołany przez burmistrz Iwonę Kublik na półtora roku przed zakończeniem kadencji. Decyzja zapadła w oparciu o protokół komisji rewizyjnej, który wskazywał na rzekome nieprawidłowości. Tymczasem prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania, nie znajdując znamion przestępstwa.

Wszyscy tacy sami… W pogoni za trendami

Zauważyliście, że wielu młodych ludzi wygląda i zachowuje się...

Rondo El Greca u zbiegu ulic Cmentarnej i Wojskowej

Podczas najbliższej sesji Rady Miasta Siedlce radni zdecydują czy...

Najczęściej komentowane

Najnowsze informacje